Triciclu electric transport marfa basculabil RDB X-Klass

Saige
12 Review-uri
9.999,00 Lei
Culoare:
Gri
Stoc epuizat
Cod Produs: X-KLASS-2 Ai nevoie de ajutor? 0768 825 998
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (12)

UTILITATE: Tricicleta are bena (spatiul de incarcare marfa) basculabila. Dimensiuni bena: 150 x 100 cm.

MOTOR PUTERNIC: Motorul situat pe axa spate dispune de grup diferential cu reductor. Comuti foarte usor pe treapta de forta cand ai nevoie. 

Se conduce simplu, la fel ca un scuter, toate comenzile fiind pe ghidon dar dispune si de frana la picior pentru axa spate.

Este dotata cu lumini, semnalizari, claxon, oglinzi si este omologata pentru drumurile publice! Se inregistreaza la primarie si vine insotita de toate documentele necesare (Certificat conformitate, Garantie, Factura, CIV emis de R.A.R.). 

Dispune de un schimbator manual pentru treapta de forta care actioneaza direct in sistemul de transmisie. Ideal de folosit cand aveti de urcat o rampa abrupta si sunteti incarcat.

Are suspensii atat in fata cat si in spate.

Acest model nu se poate transporta prin curier rapid, il livram prin flota proprie, bursa transport sau il puteti ridica dumneavoastra.

Voltaj baterie: 72v

Tip Motor: Motor fara perii cu diferential si reductor

Timp de incarcare: 6-8 ore

Numar baterii: 6X

Dim. anvelope: 80/100 - 14

Viteza km/h: 25 km/h

Sarcina maxima: 300 kg

Putere motor: 2000W

Frana spate: Frana de tip V

Permis/Inregistrare: Conform Reg 168/2013 se inregistreaza la primarie.

Frana fata: Disc de frana

Autonomie: ~ 35 km

Garantie: 1 an - partea electrica, mecanica, 6 luni - acumulator

Capacitate baterie: 32Ah

Dimensiuni: 2964 x 1068 x 1554 (mm)

Tipul Bateriei: Acumulator GEL VRLA

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Lucian,

UTIL. Am o firma cu 2 puncte de lucru intre care trebuie duse niste piese.
Nu sunt foarte departe unul de altul dar intre ele este diferenta de nivel. Legatura intre ele se face pe niste scari sau pe un drum public. Pana acum imi rupeam spatele carand piesele pe scari. Acum le duc cu ,,tuk tukul,,. Probabil
ca nu o sa se amortizeze foarte repede (este totusi aproape 2000 de euro ) dar sanatatea spatelui meu e mai presus de orice.
CARACTERISTICI. Aici ma refer in special la gradele pantei maxime. Cum ziceam, am de urcat o panta destul de severa (probabil 12- 15 grade), e drept ca e asfalt, o urca usor chiar si pe viteza normala fara reductor, incarcat 50% din capacitate.
POSIBILITAE INSCRIERE PRIMARIE. Initial am vrut sa iau ceva produs in Romania dar din pacate firma care le produce nu a avut interesul de a le omologa pentru circulatia pe drumurile publice. Tipic pentru noi romanii. Lucru facut pe jumatate. Mentionez ca acestea sunt produse in Turcia ( informatie primita de la firma ).
BIMAX este una din putinele firme care ofera carte de identitate. Fara aceasta nu se poate inmatricula deci nu se poate circula pe drumurile publice.
Poate ca patronul fiind mai tanar are alte idei despre lucrul facut bine si complet.. Interactiunea cu personalul. Sunt 2 fete (doamne, domnisoare), in procesul achizitiei am discutat cu amandoua. Foarte placut impresionat. Am pus intrebari si am primit raspunsuri, poate nu neaparat foarte tehnice dar spuse cu suflet si in interesul vanzarii. NEGATIV Poate e cam mult spus. Mai degraba as spune ,,CE NU IMI PLACE,,.
1. Acceleratia se face prin rotirea manerului din dreapta de pe ghidon. Rotirea este extrem de fina si ai tendinta sa bruschezi
pornirea de pe loc. Cred ca daca era putin mai rigida era mai ok. Atentie. Scoateti cheia din contact de cate ori va dati jos din triciclu. Exista pericolul sa rotiti acceleratia care dupa cum spuneam este foarte fina si triciclul sa porneasca de langa dv. Ar fi fost bine ca butonul de mers inainte si inapoi sa aiba si o pozitie de parcare. 2. Sub far sunt o serie de mufe care se vad acolo. dabalazate. Ar fi fost frumoasa o mica acoperire din plastic dedicata ascunderii acestora. De altfel in poza din reclama apare ceva acolo. FIABILITATE Aici pot doar spera. Voi vedea cum se comporta in timp. Poate voi revenii aici cu impresii.

Raspunde

A fost util acest review?

8 persoane au considerat acest review util!

Bimax,

Multumim pentru review, pentru fiabilitate va recomandam sa folositi reductorul cand aveti incarcatura pe el indiferent de panta. prelungiti mult durata de viata a diferentialului in acest mod!

Achizitie verificata

VASILE COTI,

Un produs foarte util in gospodarie , robust si calitativ. Despre autonomie nu prea pot sa spun mare lucru deoarece incarc bateriile dupa fiecare drum incercand sa nu parcurg mai mult de 20-25km dupa incarcare. Despre Bimax pot sa spun ca este o firma serioasa ,promta cu un personal foarte amabil. Deci din punctul meu de vedere aceasta tricicleta merita mai mult de 5 stele.

Raspunde

A fost util acest review?

7 persoane au considerat acest review util!

sorin mitran,

Se poate achizitiona prin programul rabla

Raspunde

A fost util acest review?

Bimax,

Nu din pacate

Ursache Romel,

Ieu l-am luat în din 2019 luna noiembrie pîna acuma nu am avut probleme cu iel și am un an și două luni merge bine
trebuie de știut ( cînd aveți pantă mai mare și încărcătură să-l dăm pe viteză mai mică) din reductor și ar mai fi una cu încărcatul trebuie să nu uitați mai mult în priză de cît ie nevoie că se arde încărcătorul ieu l-am uitat toată noaptea și dimineața se încărcase baterile dar la următoarea încărcare nu mai merge am luat altu și totul îi ok sînt mulțumit de iel

Raspunde

A fost util acest review?

3 persoane au considerat acest review util!

Szász Robert,

Nu iti trebuie permis .pentru că nu se califică ca un scuter .

Raspunde

A fost util acest review?

5 persoane au considerat acest review util!

Nicu,

Poti circula in oras cu triciclul ?!

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Bimax,

Da, triciclurile noastre sunt omologate.

Florin ,

Teoretic nu , dar practic?

Raspunde

A fost util acest review?

Valeriu st.,

La puterea motorului spuneți 8000 w iar la detalii tehnice spuneți 1000w-8000w.Care este puterea adevărată
a motorului la model.
I

Raspunde

A fost util acest review?

4 persoane au considerat acest review util!

MIihai,

Buna ziua.
Eliberati si carte de identitate vehicul (CIV) si certificat de conformitate ?
Pentru ca sa o pot inscrie la primarie .

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Stan Marin,

Exista cumva si posibilitatea de a putea circula cu acest vehicul cu viteza de max. 50 Km/h ?
Exista de asemenea o varianta pentru o cabina mai "inchisa" ?
Cum ramine cu centura de siguranta
?

Raspunde

A fost util acest review?

3 persoane au considerat acest review util!

BIMAX,

Conform legislatiei in vigoare (OUG 195) din acest moment, daca viteza nu depaseste 25km/h, vehiculele nu pot fi catalogate drept mopede, deci teoretic nu trebuie deoarece acest triciclu electric este omologat cu viteza maxima de 25 km/h.

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

urma mihai,

trebuie permis? multumesc

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!