UTILITATE: Tricicleta are bena (spatiul de incarcare marfa) basculabila. Dimensiuni bena: 150 x 100 cm.
MOTOR PUTERNIC: Motorul situat pe axa spate dispune de grup diferential cu reductor. Comuti foarte usor pe treapta de forta cand ai nevoie.
Este dotata cu lumini, semnalizari, claxon, oglinzi si este omologata pentru drumurile publice! Se inregistreaza la primarie si vine insotita de toate documentele necesare (Certificat conformitate, Garantie, Factura, CIV emis de R.A.R.).
Dispune de un schimbator manual pentru treapta de forta care actioneaza direct in sistemul de transmisie. Ideal de folosit cand aveti de urcat o rampa abrupta si sunteti incarcat.Are suspensii atat in fata cat si in spate.
Acest model nu se poate transporta prin curier rapid, il livram prin flota proprie, bursa transport sau il puteti ridica dumneavoastra.
Viteza: 25 km/h
Autonomie: ~ 35 km
Tipul Bateriei: Acumulator GEL VRLA
Voltaj baterie: 72v
Capacitate baterie: 32Ah
Numar baterii: 6X
Timp de incarcare: 6-8 ore
Dimensiuni: 2964 x 1068 x 1554 (mm)
Sarcina maxima: 300 kg
Frana spate: Frana de tip V
Frana fata: Disc de frana
Tip Motor: Motor fara perii cu diferential si reductor
Putere motor: 2000W
Dim. anvelope: 80/100 - 14
Garantie: 1 an - partea electrica, mecanica, 6 luni - acumulator
Permis/Inregistrare: Conform Reg 168/2013 se inregistreaza la primarie.
Lucian,
UTIL. Am o firma cu 2 puncte de lucru intre care trebuie duse niste piese.
RaspundeNu sunt foarte departe unul de altul dar intre ele este diferenta de nivel. Legatura intre ele se face pe niste scari sau pe un drum public. Pana acum imi rupeam spatele carand piesele pe scari. Acum le duc cu ,,tuk tukul,,. Probabil
ca nu o sa se amortizeze foarte repede (este totusi aproape 2000 de euro ) dar sanatatea spatelui meu e mai presus de orice.
CARACTERISTICI. Aici ma refer in special la gradele pantei maxime. Cum ziceam, am de urcat o panta destul de severa (probabil 12- 15 grade), e drept ca e asfalt, o urca usor chiar si pe viteza normala fara reductor, incarcat 50% din capacitate.
POSIBILITAE INSCRIERE PRIMARIE. Initial am vrut sa iau ceva produs in Romania dar din pacate firma care le produce nu a avut interesul de a le omologa pentru circulatia pe drumurile publice. Tipic pentru noi romanii. Lucru facut pe jumatate. Mentionez ca acestea sunt produse in Turcia ( informatie primita de la firma ).
BIMAX este una din putinele firme care ofera carte de identitate. Fara aceasta nu se poate inmatricula deci nu se poate circula pe drumurile publice.
Poate ca patronul fiind mai tanar are alte idei despre lucrul facut bine si complet.. Interactiunea cu personalul. Sunt 2 fete (doamne, domnisoare), in procesul achizitiei am discutat cu amandoua. Foarte placut impresionat. Am pus intrebari si am primit raspunsuri, poate nu neaparat foarte tehnice dar spuse cu suflet si in interesul vanzarii. NEGATIV Poate e cam mult spus. Mai degraba as spune ,,CE NU IMI PLACE,,.
1. Acceleratia se face prin rotirea manerului din dreapta de pe ghidon. Rotirea este extrem de fina si ai tendinta sa bruschezi
pornirea de pe loc. Cred ca daca era putin mai rigida era mai ok. Atentie. Scoateti cheia din contact de cate ori va dati jos din triciclu. Exista pericolul sa rotiti acceleratia care dupa cum spuneam este foarte fina si triciclul sa porneasca de langa dv. Ar fi fost bine ca butonul de mers inainte si inapoi sa aiba si o pozitie de parcare. 2. Sub far sunt o serie de mufe care se vad acolo. dabalazate. Ar fi fost frumoasa o mica acoperire din plastic dedicata ascunderii acestora. De altfel in poza din reclama apare ceva acolo. FIABILITATE Aici pot doar spera. Voi vedea cum se comporta in timp. Poate voi revenii aici cu impresii.
A fost util acest review?
8 persoane au considerat acest review util!
Bimax,
Multumim pentru review, pentru fiabilitate va recomandam sa folositi reductorul cand aveti incarcatura pe el indiferent de panta. prelungiti mult durata de viata a diferentialului in acest mod!