Această pagină este o completare a
Termenilor si Conditiile Bimax, Capitolul 9 cat și un formular pentru preluarea cererilor de garanție (mai jos).
ATENŢIE! SOLICITĂRILE DE GARANTIE ALE PRODUSELOR SE TRIMIT DOAR ÎN SCRIS LA CONTACT@BIMAX.RO, COMPLETAND FORMULARUL DE MAI JOS SAU PE WHATSAPP LA 0765505950. INCLUDEŢI ÎN SOLICITAREA DE GARANTIE CÂT MAI MULTE INFORMAŢII LEGATE DE DEFECTUL SEMNALAT/PRODUS CÂT ŞI POZE SAU VIDEO UNDE ESTE POSIBIL. ESTE OBLIGATORIE INCLUDEREA DATELOR DE IDENTIFICARE A COMENZII DVS. RESPECTIV NR-UL COMENZII SAU NUMAR FACTURA (POT FI SI IMAGINI CU UNA DIN ACESTEA).
Informații suplimentare:
- Produsele fără etichetele sau sigiliile de garanţie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare respectiv stocare defectuoasă, cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele: crăpături, spărturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsă, urme de arsuri sau pătrundere de lichide – vor fi refuzate la recepţia în vederea acordării garanţiei și se vor putea repara daca mai este posibil doar contracost.
- Modificările de configurare şi utilizare incorectă a produselor exonerează vânzătorul de orice răspundere. Garanţia furnizată nu afectează drepturile beneficiarului consumator prevăzute prin legislaţia aplicabilă în vigoare privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.
- În cazul produselor care sunt trimise din service catre client iar acesta refuza primirea, pentru a putea fi retrimis, clientul va trebui sa plateasca in avans taxa de livrare pentru produsul trimis la garantie.
- În cazul in care produsele nu prezinta probleme de garantie (exemplu: montaj incorect piese de schimb), nu se mai afla in termenul legal de garantie, sau se regăsesc în cazurile punctului 1., clientul va suporta taxele de diagnoză cât și transport tur-retur. Dovada se va face prin emiterea unui Proces Verbal de constatare. Clientul va fi notificat sa ne achite sumele datorate ca sa putem expedia produsul sau va fi de acord pentru plata la livrare, iar in cazul in care nu plateste sumele datorate catre noi in termen de 60 de zile de la emiterea facturii, produsul va ramane in proprietatea noastra astfel prejudiciul va fi considerat stins.
- Piesele de schimb se montează doar de către personal calificat pentru a putea beneficia de garanție.
- Pentru reparaţiile neacoperite de garanţie, service-ul poate efectua reparaţia contra unei sume de bani, care variază în funcţie de amploarea reparatiei. Înainte de a se efectua reparaţia, în aceste condiţii, vi se va cere acordul.
- Vă recomandăm să asiguraţi coletul cu produsul și să îl ambalați cât mai bine, înainte de a-l trimite, deoarece nu răspundem pentru pierderile sau daunele cauzate în timpul transportului.
- Termenul maxim de solutionare este de 15 zile de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia înapoi prin curier dacă produsul face obiectul garanției.
Înainte de a trimite în garanție Piese de schimb:
- Trimiteti la contact@bimax.ro sau pe Whatsapp la 0765505950 imagini cu datele de identificare ale comenzii (factura sau nr comanda) cat si imagini cu modul de conectare a pieselor de schimb. In 90% din cazuri piesele de schimb sunt conectate de catre beneficiari incorect iar aceste anomalii pot fi rezolvate rapid fără a fi necesară trimiterea produsului la service-ul nostru.
- Nu trimiteți piese de schimb dezasamblate, desfăcute, cu fire tăiate, cu modificări pentru că nu pot face obiectul garanției.
Tipuri de produse și verificări:
- Încărcătoare: Înainte de a conecta încărcătorul asigurați-vă că polaritatea de la mufa de încărcare a vehiculului este identică cu cel de la încărcător. Asigurați-vă că ați ales tipul de încărcător potrivit pentru bateria dvs cât și tensiunea potrivită. Înainte de a modifica conectorul încărcătorului, verificați cu atenție funcționarea acestuia. Reclamațiile ulteriore nu vor fi luate în considerare după tăierea conectorului dacă încărcătorul are scurt circuit între + și -.
- Controller vehicule electrice: Garanția este valabilă doar în cazul în care montajul s-a făcut la un service autorizat și se face dovada unei fișe de lucru. Schimbarea controller-lui se face doar dacă carcasa acestuia nu a fost desfăcută. Vă rugăm citiți cu atenție cartea tehnică a produsul și asigurați-vă de compatibilitatea lui cu vehiculul dvs. În cazul în care controller-ul este defect este necesara prezentarea cel puțin prin imagini a vehiculului pe care este montat pentru a vedea compatibilitatea acestuia. Înainte de a modifica conectorii controller-ului verificați funcționalitatea acestuia. Prezența urmelor de lichide în interiorul controllerelor duce la anularea garanției.
- Acumulatori: Vă rugăm respectați cu strictețe specificațiile certificatului de garanție primit cu acumulatorul. Toate aspectele din ceritifcat trebuie respectate. La solicitările de garanție pentru acumulatori se trimite în mod obligatoriu și încărcătorul pentru a putea fi testată funcționalitatea acestuia.
- Triciclete electrice, Triciclete Electrice, Scutere Electrice: Verificați prima dată manualul de utilizare (La final sunt câteva probleme frecvente care pot să apară și pot fi rezolvate ușor de către cumpărător).