Trebuie sa schimbat firele galben ramana cu galben sí albastru cu Verde sí totul ok
Dorin,
Bună ziua am achizitionat si ieu unu si nustiu exact ce anperi să ii adaptez iam loat 4 bateri cu 7 anperi pe bucata dar cînd acceleres scade acul
dela baterie aveti ideea ce anperi corecti are trebuie pentru 48v adica 4 bateri mentionez bateri speciale pentru scutere electrice nu dinalea la 30 lei am dat 200lei pe bucata multumesc
Al doilea controller achiziÈionat (primul funcÈionezÄ foarte bine n continuare)
Calitatea finisÄrii e mai bunÄ dec˘t anteriorul n care puteam sÄ-mi tai venele n gradul rÄmas pe capacele laterale.
DupÄ vreo 300km pe primul Èi vreo 30km pe al doilea controller, unul pe un motor Ansmann inrunner (80mm) cu role iar celÄlalt pe un mxus angrenat:
- merg fÄrÄ nici o problemÄ pe li-po la 12s (48V) dar nu fac cut-off dec˘t la 34V deci bms-ul trebuie sÄ se ocupe de baterie.
- limita de curent este 20-21A (am ncetcat sÄ reduc curentul dubl˘nd, tripl˘nd lungimea Èuntului, n-am reuÈit, o sÄ ncerc rezistori de c˘Èiva miliohm mai ncolo)
- le-am chinuit n pante agresive Èi merg ok fÄrÄ senzori, se mai desincronizeazÄ la sarcini foarte mari sau accelerare agresivÄ dar merg ireproÈabil cu senzorii hall conectaÈi.
- abia se ncÄlzesc la 20A cÄrat continuu prin ele.
Se preteazÄ excelent la conversii DIY.
De fiecare data a functionat foarte bine . Este suficienta doar initializarea sensului de invartire a rotii , iar fiabilitatea este excelenta . Are avantajul ca poate functiona cu orice maneta de acceleratie cu senzori HALL .
L-am primit n douÄ zile dupÄ comandÄ (curierul ales nu este cea mai bunÄ idee pe care aĊ£i avut-o :) ) fapt pentru care sunt, totuĊi, mulĊ£umit.
Controllerul este funcĊ£ional, tocmai l-am probat la o turÄ c˘t m-au Ċ£inut bateriile nu tocmai bine ncÄrcate. Eu l-am ncercat Ċi-l voi folosi cu LiPo-uri de RC fiind mult mai capabile dec˘t li-ion, mai ieftine, pentru mine cel puĊ£in dar necesitÄ exprerienĊ£Ä cu aceste baterii.
Acum a funcĊ£ionat excelent pe 9s dar l voi folosi pe 10s.
Primele probe au arÄtat cÄ bagÄ lejer 300-400W n motoraĊul meu de 250 nominal.
FiindcÄ nu am senzori hall se chinuie un pic la pornire Ċi nu-i place pornirea de la zero n sarcinÄ nici pe drum drept.
Mici neajunsuri:
- la viteze mai mici, sub 100% acceleraĊ£ie, simt cÄ trage un pic smucit. AdicÄ fÄrÄ sÄ miĊc acceleraĊ£ia, ba creĊte turaĊ£ia, ba scade, undeva cu 5%.
- nu Ċtie sÄ controleze motoraĊul meu sub 4km/h. Cam de la 5-6 p˘nÄ la 20km/h funcĊ£ioneazÄ. Sub, pierde sincronizarea cu motorul foarte rapid.
- acceleraĊ£ia e un pic ciudatÄ. Nu e de la un capÄt la celÄlalt al cursei. Aproximativ 0-100% pentru controller nseamnÄ 20%- 80% din acceleraĊ£ie. E doar un pic ciudat.
Dar mai ciudat a fost momentul n care am alimentat controllerul pentru prima datÄ, pentru prima probÄ, cu roata n aer:
Primul contact Ċi ampermetrul arÄta 45A. LegÄtura iniĊ£ialÄ am fÄcut-o cu fire subĊ£iri ca mÄsurÄ preventivÄ, iar acestea au absorbit acea secundÄ sau douÄ de supra-sarcinÄ. (nu a fost vorba de inrush!)
M-am mai asigurat odatÄ cÄ totul e legat corect, n final sunt doar +/-, acceleraĊ£ie Ċi trei faze la motor. Totul era legat ok.
La al doua ncercare, de data asta cu o siguranĊ£Ä fuzibilÄ de 30A nseriatÄ, curentul de repaos era aproape zero. MiĊc de acceleraĊ£ie, nimic.
Abia dupÄ ce am fÄcut un contact ntre firul de sens Ċi masÄ (schimare sens rotaĊ£ie) Ċi ncÄ odatÄ ca sÄ aduc la direcĊ£ia normalÄ, totul a nceput sÄ funcĊ£ioneze cum era aĊteptat.
Dar acea primÄ alimentare cu acel v˘rf serios de curent m-a ngrijorat. Voi rula cu o siguranĊ£Ä de 30-40A nseriatÄ oricum.
Am verificat ieĊirile sÄ fiu sigur cÄ nu e vreun fet ars, nu era nimic n scurt.
Un controler foarte bun datorita faptului ca are protectie la scurtcircuit, partea de minus ar fi ca in cazul meu nu a corespuns mufele.Pentru acceleratie a corespuns mufa cu 4 fire :rosu,negru,galben si alb cu verde, firul galben nu se leaga.Pretul este foarte bun, merita cumparat.
Controllerul este cum a fost descris; un mare ajutor este disponibilitatea manualului de utilizare descarcabil de pe site; o steluta minus pentru mufele care nu sunt standardizate
Este un controler universal foarte solid , robust , usor adaptabil la multe tipuri de biciclete , cu multe moduri de lucru , viteza setabila , cruise control , orice sistem de manete de frana , alarma ,accepta doua sisteme de accelerare, etc.
Rico B.,
sunt foarte multumit.....Recomand!!!!!
RaspundeA fost util acest review?
1 persoana a considerat acest review util!